Uskumatu, kuidas aeg lendab.
Seekord oli siis kaugõppijatele suunatud Kaido poolt loodud kursus kevadsemestri esimesel poolel.
Ja ime -ime kõik said hakkama, kuigi ühel õppijal on probleeme postituste sisestamisega, siis usun, et temagi tuleb raskustest välja.
Veelkord meeldetuletuseks kursuse lõpetajatele, mida kirjutada kursuse kokkuvõttesse oma blogis:
1) Tagasiside on individuaalne, mitte enam paaristöö!
2) Pange kirja esmalt ootused, mida te alguses antud kursusele seadsite
3) Kuidas läks, mida peaks edaspidi tulevased õppurid arvesse võtma, mida õppejõud?
4) Veel mõtteid ja ettepanekuid!
-------Paaristöö meenutus tänaseks lõpuseminariks-----------
Jagame ära või loosime 1-6 teema esitlused ning vastused kirja oma blogisse!
1) Kuidas lähenesid antud teemale?
2) Kas tutvusid lisamaterjalidega antud teema juures?
3) Kuidas tööd organiseerisid?
4) Kas otsisin ise veel materjali juurde?
Ettepanekuid ja mõtteid:
5) Millised olid ootused õppejõule?
6) Soovitusi teistele õppijatele?
Suurimad tänud osalejatele (just teile kaugõppijad), kes te olid väga tublid, iseseisvad ja pealehakkajad!
Üliõpilaste tööd:
Hariduslike erivajadustega inimesed (autor Janika)
Aktiivsus ja tähelepanuhäire ( autor Liisa)
Downi sündroom ( autor Liina)
Mägede maailm (autor Tiina)
Hobuse meeled ( autor Kati)
Mälu (autor Elve)
20. märts 2012
2. jaan 2012
Ülesanne 2
Veebilehe koostamine
Nõuandeid: Algajale veebilehe tegijale, K.KiKkase Veebi ABC,
Abivahend: Validaator W3C
Nõuandeid: Algajale veebilehe tegijale, K.KiKkase Veebi ABC,
Abivahend: Validaator W3C
Labels:
Ülesanne 2
Head uut aastat!
Tere, head kaugõppijad!
Foto autor Jelly Tude, vt. Flickr.com
Foto autor Jelly Tude, vt. Flickr.com
Antud kursus on segaõppega (blended learning).
Alguses audit.kohtumine- e-õpe - lõpus audit.kohtumine.
Selleks soovitan:
- jaga oma mõtteid (ajaveebis e. blogis)
- suhtle (skype, e-post)
- küsi KOHE abi, ära jää ootama!
Uuri põhimõisteid: HTML, URL, e-õpe, validator, WWW jm.
Haridustehnoloogia sõnastik, Infotehnoloogia e-teatmik.
20. okt 2011
Kokkuvõte
Kolmas hooaeg ja hoopis teised olud.
Esmalt meeldetuletus neile, kes puudusid meie viimasest koosviibimiselt!
Kuna lõpp tuli ju meile kõigile väga järsku, üks nädal jäi ajagraafikust puudu ja edasilükkamine vahenädalalt järgmisele ei oleks olnud meile lahendus. Siis hea koostöö tulemusena laabus kõik osalejatele oodatust paremini.
-----Väike abi neile, kes oma blogisse veel tagasisidet kirjutavad-----
1) Tagasiside on individuaalne, mitte enam paaristöö!
2) Pange kirja esmalt ootused, mida te alguses antud kursusele seadsite
3) Kuidas läks, mida peaks edaspidi tulevased õppurid arvesse võtma, mida õppejõud?
4) Veel mõtteid ja ettepanekuid!
Minu tuhat tänu juba ette igale kirjutajale!
*********************************
Mul on väga hea meel, antud kursuse üle!
Võiks öelda, et iseõppimine 3.kursusel on suurepäraselt omandatud!
Nimelt, mida kehvem õpetaja ma olin, seda andekamad olid tudengid!
Huvitav: kas ma võtsin Shangai haridusmudelist eeskuju või? Nende õpilaste tulemused 2009.a. Pisa uuringus olid 65 riigi seast ühed parimad.
Esmalt meeldetuletus neile, kes puudusid meie viimasest koosviibimiselt!
Kuna lõpp tuli ju meile kõigile väga järsku, üks nädal jäi ajagraafikust puudu ja edasilükkamine vahenädalalt järgmisele ei oleks olnud meile lahendus. Siis hea koostöö tulemusena laabus kõik osalejatele oodatust paremini.
-----Väike abi neile, kes oma blogisse veel tagasisidet kirjutavad-----
1) Tagasiside on individuaalne, mitte enam paaristöö!
2) Pange kirja esmalt ootused, mida te alguses antud kursusele seadsite
3) Kuidas läks, mida peaks edaspidi tulevased õppurid arvesse võtma, mida õppejõud?
4) Veel mõtteid ja ettepanekuid!
Minu tuhat tänu juba ette igale kirjutajale!
*********************************
Mul on väga hea meel, antud kursuse üle!
Võiks öelda, et iseõppimine 3.kursusel on suurepäraselt omandatud!
Nimelt, mida kehvem õpetaja ma olin, seda andekamad olid tudengid!
Huvitav: kas ma võtsin Shangai haridusmudelist eeskuju või? Nende õpilaste tulemused 2009.a. Pisa uuringus olid 65 riigi seast ühed parimad.
21. sept 2011
Ülesanne 2- tema võlud ja valud
Tere, 3.kursuse eripedagoogid!
Täna, 22.09 on teil iseseisev töö praktikumis ja ikka arvutiklassis!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Olete nüüd pusinud vist päris usinalt, aga mõni teist on ehk pahanegi, et miks küll selline ülesanne anti. Kuid julgen meelde tuletada, kas mõni vana ja kingitud töökorras arvuti ei võiks olla noorele erivajadusega inimesele hoopis aknaks välismaailma või tema suurimaks unistuseks. Loodan, et peale ül.3 materjalide lugemist saate sellest aru. Seega alustage lugemisega ja pange kirja enda arvamus ajaveebi. Seejärel jätkake ül.2.
Head lugemist ja paremat arusaamist!
Oma veebilehestiku täiendamiseks soovitan teil lugeda alljärgnevaid õpetusi.
Täna, 22.09 on teil iseseisev töö praktikumis ja ikka arvutiklassis!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Olete nüüd pusinud vist päris usinalt, aga mõni teist on ehk pahanegi, et miks küll selline ülesanne anti. Kuid julgen meelde tuletada, kas mõni vana ja kingitud töökorras arvuti ei võiks olla noorele erivajadusega inimesele hoopis aknaks välismaailma või tema suurimaks unistuseks. Loodan, et peale ül.3 materjalide lugemist saate sellest aru. Seega alustage lugemisega ja pange kirja enda arvamus ajaveebi. Seejärel jätkake ül.2.
Head lugemist ja paremat arusaamist!
Oma veebilehestiku täiendamiseks soovitan teil lugeda alljärgnevaid õpetusi.
- Õpi HTML koodi otse onlines HTML Basic
- Vaata koodi (tekst, link, pilt) ja klõpsa iga valiku testimiseks nuppu Try it yourself>> ja proovi lisada oma tekst, viide või veebipõhine pilt
- Koodi kontrollimiseks vajuta nupule Edit and Click Me
- Kopeeri antud kood oma lehe Body alla
- Kui peale salvestamist .htm failiks ja veebisirvijas ülevaatamis jääte rahule, siis
- Laadige uuendatud fail uuesti Dropboxi üles, enne kustutage vana samanimeline fail eest ära.
- Kontrollige nüüd lehte validaatoris
Kui näete vigu, siis lugege järgnevat lehte valideerumise probleemid..
Kui olen skype's, siis ärge vaadake kella ega kuupäeva, küsige kohe kui vaja? Aga, kes soovib kindlal kellajal suhelda esmaspäeval, siis andke teada e-mailiga..
Kui olen skype's, siis ärge vaadake kella ega kuupäeva, küsige kohe kui vaja? Aga, kes soovib kindlal kellajal suhelda esmaspäeval, siis andke teada e-mailiga..
15. sept 2011
VeebiABC
Täna alustasime II teemaga, kus iga osaleja ülesandeks onluua kursuse lõpuks oma veebilehestik. Enne praktilise osa kallale asumist, esitasin 3 sissejuhatavat küsimust:
Lisaks põhiküsimuste vastustele, peaks algaja teadma sedagi, mis on HTML ja XHTML (Veebi ABC 3.ptk)?
- Mis on server?
- Mis on staatiline ja mis on dünaamiline www-dokument?
- Mis on W3C?
Lisaks põhiküsimuste vastustele, peaks algaja teadma sedagi, mis on HTML ja XHTML (Veebi ABC 3.ptk)?
Tellimine:
Postitused (Atom)